قانون جدید انگشت نگاری کانادا
نوشته شده توسط : aplo

از تاریخ سى و یکم جولاى ٢٠١٨، براى مردم اروپا، آسیاى شرقى، و آفریقا که براى گرفتن ویزاى توریستی کانادا ،ویزای کار کانادا ، تحصیل، اقامت دائم، یا پناهندگى اقدام مى کنند، قانون بیومتریک کانادا تعریف شده و گرفتن عکس و اثر انگشت اجبارى شده است.عکس و اثر انگشتى که تهیه شده، براى تائید هویت مورد نیاز است.

در قانون جدید انگشت نگاری کانادا این شرایط براى کشورهاى آسیایى،آفریقایی، و آمریکا از تاریخ سى و یکم دسامبر ٢٠١٨ شدیدتر خواهد شد.مسافرین از کشورهاى معاف از ویزا که با (eTA) مجوز مسافرت الکترونیکى و به عنوان توریست وارد کانادا مى شوند، نیازى به گذراندن این پروسه ندارند.

اطلاعات بیومتریک کانادا

دولت کانادا معتقد است که اطلاعات بیومتریک، پروسه ارسال درخواست و مهاجرت به کانادا را براى مسافرین کم خطر ساده تر مى کند.تمامى مسافرین بین سنین ١۴ تا ٧٩ سال مى بایست اطلاعات بیومتریک تهیه کنند، به جز در مورد پناهندگى که هیچ محدودیت سنى ندارد.

 

تست بیومتریک کانادا


انگشت نگاری کانادا یا تست بیومتریک هم در فاز درخواست ویزای کانادا و هم در فاز ورود به کانادا انجام مى شود.بیومتریک به افسر ویزا اجازه مى دهد تا درخواست ها را راحت تر مورد بررسى قرار دهد و جنایتکاران و متخلفین زودتر غربال شوند.

همچنین بیومتریک یک مسافر براى تائید هویت او حین ورود به کانادا مورد استفاده قرار مى گیرد. هشت فرودگاه بزرگ کانادا داراى کیوسک هاى بازرسى شخصى هستند که اثر انگشت وعکس در آن جا مورد تائید قرار مى گیرند و مسافر بر روى صفحه نمایش اظهارنامه را مى تواند مطالعه کند.

نحوه گرفتن وقت انگشت نگاری کانادا


به دو روش می توانید اطلاعات بیومتریک کانادا را تهیه کنید. هم داخل خاک کانادا هم خارج از کانادا در ادامه به طور مفصل راجع به تست بیومتریک صحبت می کنیم.

ادامه مطلب 





:: برچسب‌ها: قانون جدید انگشت نگاری کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: